Veelgestelde vragen
Baby-factory streef altijd naar 100% tevreden klanten, om teleurstelling voor te komen.
Kies hieronder een onderwerp. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een mailtje naar info@baby-factory.nl. Wij beantwoorden jouw mail doorgaans binnen 3 werkdagen.
Geen bestelling ontvangen?
Bezorging wordt verzonden via brievenbuspost of postNL. Wanneer deze aangeeft dat het bezorgd is gaan wij er van uit dat dit ook zo is. Hetzelfde geldt voor onze pakketten welke niet door de brievenbus passen. Deze pakketten worden verzekerd én aangetekend verzonden. Wanneer deze track & trace aangeeft dat het bezorgd is dan gaan wij er ook hier van uit dat dit echt zo is.
Baby-factory is niet van verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten tenzij dat de track & trace geen bezorgstatus aangeeft. Indien het laatst het geval is raden wij je binnen 48 uur contact met ons op te nemen.
Betaald maar ik heb geen bevestiging ontvangen
Wanneer je hebt besteld ontvang je een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk naar u spam mailbox. Kans is groot dat het daar terecht is gekomen.
Mocht je na het controle niet meer terug kunnen vinden? Dan kunt u contact met ons opnemen en vragen naar de status van je bestelling. Wij helpen u graag verder.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Een veilige & betrouwbare betaling kunnen plaatsvinden via:
· iDEAL
· Belfius Direct Net
· Bancontact
· SOFORT Banking
· Creditcard
· Paypal
·
Geld terug? geen probleem
Geld terug? geen probleem
Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Dit wil zeggen dat het pakket binnen deze periode weer bij ons in ontvangst moet zijn. De kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor uw eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Zorg dat je retourzending met Track & Trace retour stuurt, maak je hier geen gebruik van dan is dit op eigen risico mocht het pakketje kwijtraken met de PostNL.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten.
Let op:
-
Speciale Sale artikelen.
-
Artikelen die speciaal zijn besteld
-
Gepersonaliseerde artikelen.
-
Handgemaakte kleding
-
Bedrukte artikelen.
-
BIBS spenen (in verband met de hygiënisch).
kunnen niet geretourneerd worden!
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden automatische berekend en getoond bij je winkelwagentje. Inclusief het verzendkosten € 5,95 binnen Nederland.
Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling te groot is versturen wij het via een pakketje. Bestellingen boven de € 50,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland.
Land |
Kosten |
Nederland |
€ 5,95 (gratis verzenden bij bestellingen vanaf € 50,-) |
België |
€ 10,95 |
Luxemburg |
€ 13.20 |
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
De producten die op voorraad zijn voor 15:00 uur besteld wordt binnen 1-4 werkdagen verstuurd. Bestelling tijdens het weekend worden op dinsdag bezorgd.
Met uitzondering van:
· Gepersonaliseerde artikelen.
· Bedrukte artikelen.
· Handgemaakte artikelen.
· Overige artikelen vermeld met andere levertijd staat aangegeven.
Indien je vragen heeft over je bestelling? Vragen wij eerst om even bij het bestelde artikel te kijken of je er een afwijkend levertijd is vermeld.