Heeft u een klacht of aanbeveling voor onze webshop?
Dit kun je doen door jouw klacht te mailen naar: info@baby-factory.nl of gebruik de contactformulier
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Uiteraard doen wij ons uiterste best om u goed van dienst te zijn, een goede service te verlenen en mooie producten te leveren. Mocht je toch ontevreden zijn over de door ons verleende dienstverlening of het door ons geleverde product, kun je dit per e-mail aan ons kenbaar maken.
Dit kun je doen door jouw klacht te mailen naar: info@baby-factory.nl
Vermeld hierbij in de onderwerpregel: klacht + uw ordernummer.
Wij zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”